BROKE UP :(

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Re: BROKE UP :(

Post by xDorkiie on Tue Apr 21, 2009 3:13 am

Bluess. [;
avatar
xDorkiie
Freshman
Freshman

Female Posts : 172
Age : 23
IGN : Yell0w
Class : Arien
Level : 7x (7x)
Joined : 2009-03-24

View user profile https://www.youtube.com/user/BewmmShakkalaka

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by IceDevil on Tue Apr 21, 2009 3:51 am

Alright refugee, ima write a poem for you to give to Sarah:
Sarah, I'm so sorry
I don't want to be with Carly
I don't want to kiss Syora
I want to be with ya.
Every time we touch
I want to kiss you so much
I just dont know what to say
I'm just happy I'm not g@y
Because I love you

Please take me back into your heart
We were never meant to be apart
I promise I wont ever fart
Or shart
I won't ever let you go
I won't ever treat you like a hoe
Please, don't frown,
I will never let you down
Will you take me back?
If you don't I might get a heart attack
Because I love you

When I wrote this it was kinda a joke but then I took it seriously...
feel free to cut out a couple parts if you dont want her to hear it that sectoin
It's called "Because I love you" bythe way
It's a masterpeice in my opinion
avatar
IceDevil
Sophomore
Sophomore

Male Posts : 377
Class : Yuki
Level : 6x! YAY ME! (clap clap clap)
Joined : 2009-03-13

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by IceDevil on Tue Apr 21, 2009 3:53 am

MrAaron wrote:
HeliosSilver wrote:
MrAaron wrote:
HeliosSilver wrote:
or maybe you can ask a girl's opinion on this, funny how none of the female members post anything thoughtful on this one -.-", i actually find it enjoying to help pple in these kind of situation rofl, but best of luck to you =D

I think the guy to girl ration in this forum is like 2398572398523 to 2. Very Happy

._. the only girls that i think they would post in this thread are either syora, lanna, or dorkiie, am i missing anyone else? lol

Theres Snowi and cymbidium. Oh and Nami occasionally comes here I think.
did pink quit? =(
avatar
IceDevil
Sophomore
Sophomore

Male Posts : 377
Class : Yuki
Level : 6x! YAY ME! (clap clap clap)
Joined : 2009-03-13

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MrAaron on Tue Apr 21, 2009 3:54 am

IceDevil wrote:
did pink quit? =(

Yes.

MrAaron
Junior
Junior

Male Posts : 729
Joined : 2009-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MallEmoIsIT! on Tue Apr 21, 2009 4:24 am

ur poem sucks Neutral..

lets do some emo style poem xD..

***
I committed suicide
I just died to c u cry
But dont blame me
That' my only sweet laugh
So dont blame me
I couldnt reach the afterlife
So dont h8 me
Cuz ive never felt ur heart beating..
avatar
MallEmoIsIT!
Freshman
Freshman

Male Posts : 203
Age : 26
IGN : Undzy..
Class : Dainn..
Level : about 200 i think..
Joined : 2009-04-17

View user profile http://www.georock.ge/forum

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by therefugee on Tue Apr 21, 2009 5:03 am

IceDevil wrote:Alright refugee, ima write a poem for you to give to Sarah:
Sarah, I'm so sorry
I don't want to be with Carly
I don't want to kiss Syora
I want to be with ya.
Every time we touch
I want to kiss you so much
I just dont know what to say
I'm just happy I'm not g@y
Because I love you

Please take me back into your heart
We were never meant to be apart
I promise I wont ever fart
Or shart
I won't ever let you go
I won't ever treat you like a hoe
Please, don't frown,
I will never let you down
Will you take me back?
If you don't I might get a heart attack
Because I love you

When I wrote this it was kinda a joke but then I took it seriously...
feel free to cut out a couple parts if you dont want her to hear it that sectoin
It's called "Because I love you" bythe way
It's a masterpeice in my opinion

BRAVO
avatar
therefugee
Freshman
Freshman

Male Posts : 208
Age : 24
IGN : TheRefugee
Class : Dainn Crowley
Level : 63
Joined : 2009-03-14

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by IceDevil on Tue Apr 21, 2009 5:15 am

therefugee wrote:
IceDevil wrote:Alright refugee, ima write a poem for you to give to Sarah:
Sarah, I'm so sorry
I don't want to be with Carly
I don't want to kiss Syora
I want to be with ya.
Every time we touch
I want to kiss you so much
I just dont know what to say
I'm just happy I'm not g@y
Because I love you

Please take me back into your heart
We were never meant to be apart
I promise I wont ever fart
Or shart
I won't ever let you go
I won't ever treat you like a hoe
Please, don't frown,
I will never let you down
Will you take me back?
If you don't I might get a heart attack
Because I love you

When I wrote this it was kinda a joke but then I took it seriously...
feel free to cut out a couple parts if you dont want her to hear it that sectoin
It's called "Because I love you" bythe way
It's a masterpeice in my opinion

BRAVO
you were joking rgiht?
at least cut out the fart part cuz that will kill the mood instantly lol
avatar
IceDevil
Sophomore
Sophomore

Male Posts : 377
Class : Yuki
Level : 6x! YAY ME! (clap clap clap)
Joined : 2009-03-13

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by therefugee on Wed Apr 22, 2009 1:04 am

I told her the poem..

Sarah:Your poems won't do any good..
Sarah:Only you by my side will.. Okay? So quit begging me I have to go.
*Kisses me on the cheek*
*Walks to math class*
avatar
therefugee
Freshman
Freshman

Male Posts : 208
Age : 24
IGN : TheRefugee
Class : Dainn Crowley
Level : 63
Joined : 2009-03-14

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MrAaron on Wed Apr 22, 2009 1:51 am

therefugee wrote:I told her the poem..

Sarah:Your poems won't do any good..
Sarah:Only you by my side will.. Okay? So quit begging me I have to go.
*Kisses me on the cheek*
*Walks to math class*

o___o
Good for you.
Now what about christina. Smile

MrAaron
Junior
Junior

Male Posts : 729
Joined : 2009-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by Hentrix on Wed Apr 22, 2009 3:25 am

You guys are really into break ups.
Shocked look how many posts there are already. Laughing

Hentrix
Freshman
Freshman

Posts : 162
Age : 109
IGN : Hentrix
Class : Dacy
Level : 80
Joined : 2009-03-14

View user profile http://I have a portfolio of my work, but not for Lunia. :P

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MallEmoIsIT! on Wed Apr 22, 2009 3:27 am

O_O..

omg when ill brake up ill open topic here for sure !
avatar
MallEmoIsIT!
Freshman
Freshman

Male Posts : 203
Age : 26
IGN : Undzy..
Class : Dainn..
Level : about 200 i think..
Joined : 2009-04-17

View user profile http://www.georock.ge/forum

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MrAaron on Wed Apr 22, 2009 3:28 am

MallEmoIsIT! wrote:O_O..

omg when ill brake up ill open topic here for sure !

Err...no.
I don't think you'll post a topic/thread here when you break up. o__o

MrAaron
Junior
Junior

Male Posts : 729
Joined : 2009-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MallEmoIsIT! on Wed Apr 22, 2009 3:30 am

"break up" !

hell yeah i will O_O..
avatar
MallEmoIsIT!
Freshman
Freshman

Male Posts : 203
Age : 26
IGN : Undzy..
Class : Dainn..
Level : about 200 i think..
Joined : 2009-04-17

View user profile http://www.georock.ge/forum

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MrAaron on Wed Apr 22, 2009 3:30 am

MallEmoIsIT! wrote:"break up" !

hell yeah i will O_O..

You're emo, remember?

MrAaron
Junior
Junior

Male Posts : 729
Joined : 2009-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MallEmoIsIT! on Wed Apr 22, 2009 3:32 am

oh i forgot xD..
so? emos dont have gf? O_O.. omg omg.. why me why why O_O..
avatar
MallEmoIsIT!
Freshman
Freshman

Male Posts : 203
Age : 26
IGN : Undzy..
Class : Dainn..
Level : about 200 i think..
Joined : 2009-04-17

View user profile http://www.georock.ge/forum

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MrAaron on Wed Apr 22, 2009 3:35 am

MallEmoIsIT! wrote:oh i forgot xD..
so? emos dont have gf? O_O.. omg omg.. why me why why O_O..

No, emos just sulk and walk in the rain and stuff after they break up.
Very Happy
Stereotypes <3

MrAaron
Junior
Junior

Male Posts : 729
Joined : 2009-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by therefugee on Wed Apr 22, 2009 11:25 pm

MallEmoIsIT! wrote:oh i forgot xD..
so? emos dont have gf? O_O.. omg omg.. why me why why O_O..

emos are actually both sexually and physically attaracted to the same sex... so don't say that YOU hab a gf o.o

kthxbi ^-^
avatar
therefugee
Freshman
Freshman

Male Posts : 208
Age : 24
IGN : TheRefugee
Class : Dainn Crowley
Level : 63
Joined : 2009-03-14

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by AppleProduct on Wed Apr 22, 2009 11:58 pm

Where do you live?
I just want to ask before I comment.

AppleProduct
Freshman
Freshman

Male Posts : 228
Age : 24
IGN : AppleProduct
Class : Dainn
Level : 7X
Joined : 2009-03-17

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MallEmoIsIT! on Thu Apr 23, 2009 12:14 am

therefugee wrote:
MallEmoIsIT! wrote:oh i forgot xD..
so? emos dont have gf? O_O.. omg omg.. why me why why O_O..

emos are actually both sexually and physically attaracted to the same sex... so don't say that YOU hab a gf o.o

kthxbi ^-^

awww.. that was rly DUMB Sad.. EMO means Emotional.. DUMB ppl call emotional ppl girls, pussys and e.t.c.. And cuz some1 is emotional or have emotions doesnt means that hes gay.. idk what emos do u know or u heard of or u sawed but emo ppl who i know and see, no1 there is gay =).. and some1 who posts things about himself and hes girl is rly more like a gay talk.. i think Aaron or Apple will not post thread like "oh noz we broke up, oh noz I HAVE GF!" =)..
and btw.. i dun have gf like 2 weeks for now, so im gay/EMo gay? xD..

Peace xD..
avatar
MallEmoIsIT!
Freshman
Freshman

Male Posts : 203
Age : 26
IGN : Undzy..
Class : Dainn..
Level : about 200 i think..
Joined : 2009-04-17

View user profile http://www.georock.ge/forum

Back to top Go down

=]

Post by Snowi on Thu Apr 23, 2009 12:25 am

i like how the word "pussys" circulate in this forum 0,o
avatar
Snowi
Freshman
Freshman

Female Posts : 99
Age : 29
IGN : Snowi
Class : Yuki
Level : 71 - 2 RBs
Joined : 2009-04-19

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MrAaron on Thu Apr 23, 2009 1:06 am

Snowi wrote:i like how the word "pussys" circulate in this forum 0,o

They do?

MrAaron
Junior
Junior

Male Posts : 729
Joined : 2009-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by StarSaviour on Thu Apr 23, 2009 2:49 am

therefugee wrote:
Denzel:Aww come on now... We can work this out like before... Remember when we fight? I would just call you up and meet at Scat's house at Friday nights and just make out.
Sarah:How come you're always like this? You're treating me like your little whor* just to make yourself look better.

Am i the only one here doubting he even had a girlfriend? And maybe that this was all just a big ploy for him to claim he made out with a girl? lol Rolling Eyes

StarSaviour
Freshman
Freshman

Posts : 49
Age : 48
Joined : 2009-03-17

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by AppleProduct on Thu Apr 23, 2009 3:01 am

StarSaviour wrote:
therefugee wrote:
Denzel:Aww come on now... We can work this out like before... Remember when we fight? I would just call you up and meet at Scat's house at Friday nights and just make out.
Sarah:How come you're always like this? You're treating me like your little whor* just to make yourself look better.

Am i the only one here doubting he even had a girlfriend? And maybe that this was all just a big ploy for him to claim he made out with a girl? lol Rolling Eyes
Agreed.

AppleProduct
Freshman
Freshman

Male Posts : 228
Age : 24
IGN : AppleProduct
Class : Dainn
Level : 7X
Joined : 2009-03-17

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MrAaron on Thu Apr 23, 2009 3:09 am

StarSaviour wrote:
therefugee wrote:
Denzel:Aww come on now... We can work this out like before... Remember when we fight? I would just call you up and meet at Scat's house at Friday nights and just make out.
Sarah:How come you're always like this? You're treating me like your little whor* just to make yourself look better.

Am i the only one here doubting he even had a girlfriend? And maybe that this was all just a big ploy for him to claim he made out with a girl? lol Rolling Eyes


Be nice. Smile

MrAaron
Junior
Junior

Male Posts : 729
Joined : 2009-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by MallEmoIsIT! on Thu Apr 23, 2009 3:14 am

StarSaviour wrote:
therefugee wrote:
Denzel:Aww come on now... We can work this out like before... Remember when we fight? I would just call you up and meet at Scat's house at Friday nights and just make out.
Sarah:How come you're always like this? You're treating me like your little whor* just to make yourself look better.

Am i the only one here doubting he even had a girlfriend? And maybe that this was all just a big ploy for him to claim he made out with a girl? lol Rolling Eyes

so what? kid wants attention..
avatar
MallEmoIsIT!
Freshman
Freshman

Male Posts : 203
Age : 26
IGN : Undzy..
Class : Dainn..
Level : about 200 i think..
Joined : 2009-04-17

View user profile http://www.georock.ge/forum

Back to top Go down

Re: BROKE UP :(

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum